1. oktober 2008

18!


ENDELIG!!
Da var jeg blitt 18, og vært det i hele 4 døgn.
Og det er litt rart. Og det voksent. Og digg! Endelig.
Men saken er at, akkurat slik jeg spådde, så er det ingen som spør om leg lenger. Og da er jo hele vitsen med å bli 18 borte. Jeg ble ikke legga i det heletatt på den ene baren vi var på, og det ble min venninne som har vært 18 å over 2 uker OG min venninne som har vært 18 siden mars. HAHA. DET var litt gøy da.

Men da jeg dro på deli ene og alene for å kjøpe noe slik at jeg skulle bli legga, så spurte han heller ikke om leg. Så da ba jeg pent om at han skulle gjøre det. Og Live hinta også veldig til at det var lurt å legge meg. Og da skjønte han tegninga, og ba meget monotont og innøvd om leg mens han smilte lurt. Jeg likte han.

Har nå tilbragt de siste dagene i byen, og kjøpt alt for mange og dyre sko. Så det var de bursdgspengene. Men hey! Jeg har fetere sko enn deg!

1 kommentar:

Little_Muffin sa...

Legg ut bildene av skoene, jeg vil se!!!! Sorry for at jeg ikke kunne komme til byen idag; var å rei i skauen=P