26. oktober 2008

pour myself a cup of ambition...

Gah..
Nå skal jeg snart på jobb. Veldig snart. Og jeg er så trøtt.
Skal jobbe i 6 timer, og har hørt at dette skiftet er et sånnt der man kjeder seg halvt ihjel. Så det er jo bra! Er ikke i humør til sure kunder nå. De får holde seg til lørdagskveldene, slik som i går.
I kveld skal jeg se på film og KOSE MEG. Det har jeg ikke gjort på lenge. Spise mat, det har jeg heller ikk gjort på lenge, og strikke.
Og mens jeg koser meg med dette, må jeg løse en problematisk vors-situasjon som har oppstått i annledning tirsdagen.
Åh, jeg gleder meg!

Nå blir det frokost, og oppvåkning med Karpe Diem sitt nye album på trikken.
A'jøss.

4 kommentarer:

frk. Owned sa...

ey, fikk jeg med meg ordet strikke?:D detta liker jeg! have fun at work

Emilie Blue sa...

Oh yes, jeg har begynt å strikke som en gammel tante for tiden^^
jobb var kjedelig, med dundrende hodepine..:(

Eline sa...

Jeg fikk med meg ordet Karpe Diem! og det liker jeg... Wii <3

Emilie Blue sa...

Jeee! Karpe fo' life. hehe