24. oktober 2008

Øreorgasme


Kaizers var helt fantastisk!
Jeg elsker musikken deres, er noe av det beste jeg har hørt. Den er så fengende og energisk, i går var ett stort energikick! Og tekstene.. tekstene er dype og velskrevet. Og det universet de beskriver i låtene er så kult! Jeg vil også danse polka med en russisk ballettdanser, drikke vodka i en kjeller med Marcello som leker russisk rullett...

Men viktigst av alt; Kaizers er et UTROLIG liveband! Jeg kommer aldri til å glemme gårsdagen. Aldri. Konserten ligger høyt oppe på topp 5 av de beste konsertene jeg har vært på noen gang.
Stemningen var utrolig! Den følelsen man får når alle rundt deg er like pumpa med adrenalin og like glade som deg, den følelsen når alle møtes i musikken er nesten ubeskrivelig..
Høydepunkt:
Akustisk Kontroll på kontinentet
Maestro, da Janove stod oppe en oljetønne og sang av full hals. (han er så heit..)
Avslutningssangen, som kom etter 4 encores, Die Polizei.
Det var helt magisk på slutten. Det ble allsang, alle hadde hendene i været og sang med. Til slutt stoppet Janove å synge, og så bandet å spille, men publikum fortsatte å synge refrenget. Lyset ble skrudd opp i salen, alle fortsatte å synge. Bandet stod på scenen og så ut mot publikum. Tydelig rørt sa de hadet for 5 gang.
Magisk.
Et minne for livet.

Ingen kommentarer: