27. september 2008

Ønskeliste.

Om 6 timer og 1o min blir jeg 18 år.

I den annledning skal jeg legge ut en ønskeliste med ting jeg ønsker meg. Fordi jeg kjeder meg, og tiden går utrolig sakte.

- Penger (duh..)
- Polaroidfilm
- Docs, høye og lave



- Leve som folka i Gossip Girl i 24 timer

- Roskildebillett
- Jodlednde vitaminbjørner
- Dita Von Teese's underwear line

- Dita Von Teese
- En gitar. En kule en.
- Piercing.
- At Mette synger Padam
- Ny skinnjakke. Denne. Hadde ikke skadet å se ut som Agyness heller.

- Masse fancy shit jeg kan skryte av i hele ferien.

3 kommentarer:

Anonym sa...

AAAH, Dita Von Tese <33
AAAH, Mette som synger padam <33

Little_Muffin sa...

<3<3<3<3<3<3<3Gratulerer med dagen lille blå<3<3<3<3<3<3<3<3

Magli Blåstrømpe sa...

Haha, jeg kommenterer igjen jeg. Grattis, grattis og sjekk ut sitat-bloggen som nå er oppe og går: http://sitate.blogspot.com/

Spread the word!