26. oktober 2008

Søndag kveld, and I like it.

Åh, så var den tiden kommet da jeg kunne sette meg ned. Med musikk, film, strikketøy, og telefonliste med de med stort hus i kursiv. Det er søndag.
Har MAD vondt i hodet. Det er kjedelig...
Det er slik kroppen min reagerer på for lite søvn, for mye stress, og lite ordentlig mat.
Dumme kroppen min.

Nå venter jeg på at kameraet mitt skal lade seg ferdig, så jeg kan laste opp bildene fra de siste dagene.
Skulle gjerne hatt bilder fra fredagen, men det har jeg ikke. Det får nesten bare gå.
Skulle enda mer gjerne (feil gramatikk, i know) hatt bilder fra torsdagen, men det har jeg heller ikke. Og det gjør litt vondt. Men har man vært på en Kaizers-konsert, vet man at stemningen ikke kan gjengis i bilder uansett.
Og har man ikke vært på Kaizers-konsert, burde man skjerpe seg og gjøre noe med det snarest.

Så fram til picza er ferdige;

Ingen kommentarer: