7. oktober 2008

Ambien me. Now!

Så.. har litt skrivesperre nå.
Har på en måte ikke noe interessant eller morsomt eller fancy å si om dagen. Tror det har noe med at jeg har sovnet kl 05.30 hver natt en stund nå, og da gått rundt som en zombie resten av dagen. I går fant jeg meg selv sittende med fjernkontrollen i hånda, stirrende på tvskjermen. En svart tvskjerm. Hadde glemt å skru den på. I dag sov jeg til kvart på 5. Det er så jævla annoying at jeg veit ikke hva.
Så ja, jeg har derfor ikke noe annet å skrive om enn hvordan fargen i taket er like hvit uansett hvor mange timer du stirrer på det om natta.


Derfor legger jeg ut litt bilder fra helga. Siden Christine har bedt om det. Og siden jeg ikke får de opp på face. Valgte de som er morsomste. Både for dere og oss som var der.
So enjoy my somewhat lame weekend.. I think you had to be there.

Ja, jeg liker å ta bilder av lys. De prøver ikke å gjemme seg..
Slik som denne fyren.
Der ja. Vi? smile? nei. Denne fyren var all over the place hele kvelden. ADHD ftw! (More like E ftw, but still)
Skulle på DØD OG LIV ut på bloggen. So here you go. I'm a girl of my word.
Veldig hyggelige randoms.Nå tenker dere kanskje "slemme Emilie som legger ut bilde av Christine som har øynene lukket", men nei, det er jeg ikke. Hun gjorde det med vilje hele kvelden. En enkel skål blir så mye mer lættis på denne måten . SKÅL, damn it!
"Smell the fart"-acting? Lissen er hardcore. Lurer veldig på hvilken vinkel jeg tok dette bildet fra. Ber om at det ikke var fra gulvet.Overraskende nok gjør det seg bra med øynene åpne også.
Det er ikke brun bar uten en ordentlig dodør.

4 kommentarer:

Little_Muffin sa...

faen enig i det med dodøra, minner meg om jævla Møllers...uuuugh

Anonym sa...

fytti hælvete! det trengte ikke akkurat på DØØØØD OG LIIIIV å komme ut på bloggen, men okæj!
why nåt! ... :D

Emilie Blue sa...

hehe, halla timmmmmmmmm! jo, jeg vil si at du virkelig hadde lyst til å komme ut på bloggen. på død og liv kan diskuteres, men en stor trang hadde du;)
ble fete bilder da!

Anonym sa...

ojoj.. skjer jo mye i denne bloggen.. :D
Må kanskje kommentere litt av de nye innleggene..
Det var ikke jeg som ville, det var nok vodka-battery vorset vårt som tok ADHD beslag på byen.. pyttsann!.. ble veldig fine! minne for livet dette her! skal prøve å aldri glemme det, selv om jeg fortrenger noe av det :P