5. oktober 2008

OMG!!

Jeg er pissed. Jeg er pissed!
I går gikk jeg og noen venner ut, som vanlig, fordi vi skulle på Alphabeat på Blå. Mange av oss, meg selv inkludert, hadde gledet oss leeenge til denne konserten, og endelig var kvelden her! I was wearing high heels for Christ's sake! Facination og Boyfriend gjallet ut på trikken ned og langs akerselva.
Men kom vi inn?
Nei!
Plutselig har Blå begynt å holde på dette at de har 20-årsgrense .. What the fuck?
Jeg tror ikke jeg har vært så skuffa på lenge:( Jeg hadde så utrolig lyst til å se dem!
Og på Blå som er et av mine favorittsteder i byen, det er så fint der.
Etter harde forsøk, innså vi nederlaget med tunge hjerter og begynte å gå mot byen for å drukne våre sorger der.
Men vi hadde ikke kommet langt før vi møtte på en kjempestor gjeng med folk fra skolen, eller som hadde gått på skolen, som var gamle nok til å komme inn. Åh, hvor jeg misunte dem. Ble nesten litt sur. Men de er så hyggelige at det er vanskelig. De skulle på død og liv smugle oss inn, og det var jo snillt gjort! (Men hvis dere bare blender med oss, så er det ingen som merker det! jojo, kom så, så går vi. En under hver arm, sånn!)
Men nei, no go.
Så vi sa hadet, kos dere, og fortell oss alt, og så satte vi nesa mot det som begynner å bli vårt stamsted. Tok noen øl, og småløp hjem i regnet. Ble calzone på Deli, og taxi betalt av Louise hjem. Thanks dear!
Kvelden henta seg litt inn, men ingenting kan måle seg med Alphabeat.

6 kommentarer:

Little_Muffin sa...

OH YEAH YOU LOOK AT ME..

Emilie Blue sa...

when my baby is taking my hand and we're walking and talking!!

DirtyJulie sa...

Jeeg har glemt å svare, men bedre sent en aldri:) Headeren er laget med microsoft photodraw2 :) Skal du forresten til lillehammer før 29. okt?:)

Emilie Blue sa...

aha. da veit jeg det.
jeg tviler...:( blir mye jobb og slikt framover.. mne skal se. Må jo prøve!

DirtyJulie sa...

ah, skjønner, men du får prøve også må du si fra om du skal, da må jeg jo se deg:D

Anonym sa...

Jaaa... ååå.. det var den kvelden det.. teite blå.. :/ hmf på dem.. eller på han strenge mannen da..