23. oktober 2008

Joy!

Nå er jeg så spent at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre!!
Ææææ!
Om litt over 4 timer er jeg på konsert med Kaizers Orchestra:D
Har virkelig blitt frelst i det siste, hører på dem 24/7.
De må spille:
Bris, Resistansen, Blitzregn Baby, Ompa til du dør, Maestro, Kontroll på kontinentet.
det er fler selfølgelig, men kommer de er jeg fornøyd.
Man, det blir så braaa!
Tar med kamera, så det blir nok noen bilder etterhvert;)

Nå er jeg på vei får å se Karpe Diem med Eline. Gleder meg!


Peace

4 kommentarer:

emma. sa...

jeg har vært på konsert med kaizers! det var helt fantastisk herlig :) jeg elsker musikken deres, utenom den nye cden som var utrolig skuff. de høres ikke ut som kaizers der. :(

Eline sa...

Kos deg! Karpe Diem var feeeet!

Anonym sa...

Håper du får det mOOOOOrrOOOO!!! :D
var ute idag, men så ikke deg.., rart d der.. :P
kos dæææææ

Stress-Less-Tess sa...

Det fins ei trapp som går ned til en kjellaar, den er så trang at man må gå sielengs :))
KAizers er best! Var de bra?!? Seff var de det! Hva med Karpe? Weee! Er gira