18. oktober 2008

Dirty Dianas

På fredag feiret jeg bursdagen min med Eline! My girl, My partner in music-crime, My brothel co-owner.
My dirty Diana.

Flere bilder kommer!! Har et la-oss-kalle-det-retro kamera, så fant andre til å ta bilder, og de må da sende disse til meg for at jeg får dem ut her.

Lørdag var man lettere redusert og startet i ny jobb, eller i samme jobb på nytt sted. Opplæring is a bitch, but is was quite ok, actually.
På søndag var jeg og Eline, my darling, på søndagsmarked på Blå og i Birkelunden for å kjøpe gaver til hverandre. Beste opplegget ever!

Jeg endte opp med mye fint:


Fallt pladask for dette armbåndet. Føler meg rik og viktoriansk når jeg har det på av en eller annen grunn..
Elsker denne veksa, skal aldri ta den av, sitter med den as I write.

Denne ukas høydepunkt kom på onsdag allerede

I hart them...<3
Så nå må jeg finne en fest slik at jeg kan get all dolled up i disse. Just let me know, I'm there.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg liker det jeg ser... Ooo, føler meg så poppis av å bli snakket om på en blogg! wiii. I love you millimilli. And you know it! Keep up the good work! Jeg er som sagt din daglige leser! WORD!

<3 linilini