11. januar 2009

Syyyk...

Nå er livet ganske forjævlig.
Jeg har blitt kjempesyk. KJEMPESYK.
Har ikke hatt stemme på en god stund nå, har gått rundt med sånn pipetet, raspete, stemeskiftet-stemme siden onsdag ca. Og feberen har også vært på plass i noen dager, høyere og høyere for hver dag som går...
Og nå ligger jeg da, i senga med feber, uten stemme, og med kraftige hosteanfall bare jeg trekker pusten.... I hate my life.
Jeg som har jobb og REVY og ikke minst skole (særemne)....

What to do?

Jo, se masse på film, sove mye, drikke te, gjerne få noen oppmuntrende ord, og sove mer.
(En positiv ting med å være syk er jo at man SOVER, noe jeg ikke har gjort siden november!).

Skulle bare ønske jeg kunne vært på revyen! Det er så utrolig stemning:) Og bra folk!
Derfor får dere noen bilder; som Frida har tatt


Hører på:
Alphabeat - Fantastic Six & Go Go
Lady GaGa - Love Game
Katzenjammer - A bar in Amsterdam

Ingen kommentarer: