11. januar 2009

Syyk vol.2

Blitt enda værre. Hørws ut som jeg har kols når jeg puster. Jævlig usexy.

Men nå er jeg litt våken, har nettopp våkna så...
Tenkte jeg skulle underholde dere med litt bilder i stedet for å klage på sykheten min.
Ble litt nostaligsk da jeg leste et innlegg hos Emelie, så jeg begynte å lete i de gamle bildene mine på pcen, og fant dette:
Føsrte gang med blått hår, i 10. klasse tror jeg... Jooo.. Midten av 10. klasse, rundt mars.

Siden den gang har jeg sett slik:

Jula i 1. klasse tror jeg. I og med at jeg ha rpå meg revygenser.
Og slik ut:
Hh.... Savner det litt jeg... Kanskje neste farging kommer tidligere enn forventet...

4 kommentarer:

ingrid_jalla sa...

åh, din vesle blå person! du var litt kjud i tiende klasse da:)
God bedring!

Emilie Blue sa...

hva er kjud?
men uansett; seff jeg var det.
jeg var røff.

ingrid_jalla sa...

(kjud betyr cute) if u c? Men det var jo seff Tøff jeg mente...?

Emilie Blue sa...

åja! I c. hehe, tøff, cute, same shit, eller hva?;)