20. januar 2009

Snø!

Kom meg endelig på skolen!!

Var oppe til rundt halv 4 i natt med hosteanfall.. Men Gud har gitt meg en gave, og det er Kosylan (eller hvordan i svarte man skriver det), så jeg bælma ned noen daglige doser, og så kunne jeg endelig sovne;)

I dag tidlig var det lettere sagt enn gjort å komme seg opp og frem!, eller da på skolen som det også heter. Forsov meg litt, og den tiden jeg klarte å hente inn igjen ved å ikke spise frokost eller sminke meg, den klarte Oslo Sporveier å ta fra meg igjen.
Herregud!! Vi snakker 3, TRE, holdeplasser med den dumme bussen, det tar egentlig 5 minutter maks, også klarer du å bruke nærmere 15 min??
Jeg veeeet at det har fallt litt mye snø i det siste, og det tok oss alle litt på senga (ja, jeg går rundt i klissvåte converse og aner ikke helt hva jeg skal gjøre med det problemet) men hvis du ikke kan navigere deg rundt i oslos gater når det har fallt litt snø, burde du kanskje ikke ta deg jobb som sjåfør i Oslo sporveier, da hæ??!!
Vi bor faktisk i Norge, som ligger ganske langt nord på kloden, og det er faktisk en realitet at det vil kunne falle litt snø her nå og da!!!

God damn altså.

3 kommentarer:

Magli Blåstrømpe sa...

T-banene klaget i høst på BLADER og LØV som falt i sporet og skapte forsinkelser så jeg undrer virkelig på hvor mange forsinkelser det blir når snøen er her...

Emilie Blue sa...

God damn pussy-subway!

DirtyJulie sa...

haha, ja, hører om snø-hysterier! Hjemme falt det jo 50cm på EN natt:O sykt. missunner dere ikke;)