22. januar 2009

Chillax...

Har ikke helt kommet meg etter sykdommen enda merker jeg. Feberen er så godt som borte, men jeg er fremdeles gankske pjusk. Orker ikke så mye.
Og da er det jo supert at jeg har så mye å gjøre på skolen;)
Nat.

Så i dag skal jeg kose meg litt før jeg begynner på mappetekst/særemne i norsken. Gjorde forberedelsene i går, så alt venter på meg når jeg kommer hjem:)


Det ble fort Elle, det ble det! Og så skal jeg kose meg med Battle In Seattle, en film som jeg syns passer bra etter alle opptøyene og demonstrasjonene den siste tiden. Blir det tid, blir det også Wanted. Gleder meg til den, elsker sånne filmer:)

Legg merke til at jeg balanserer det ikke akkurat stimulerende lesestoffet (Elle) med studiekatalogen fra HiL, eller Høyskolen i Lillehammer, der jeg skal begynne å studere etterhert.
En fin blanding av mote og forberedende filmfag!
Awesome.

Ingen kommentarer: