30. januar 2009

My weekend

I helgen skal jeg gjøre følgende:
Fredag:
Skrivedag i norsk på skolen
Kjøre tog!, dvs. lese bok, høre på musikk, og dagdrømme i 3 timer
Spise tacos
Se på Nytt På Nytt med pappa og lillebrødre, som jeg ikke har sett på lenge
Legge meg tidlig

Lørdag:
Gjøre lekser
Loke rundt i Lillehammer sentrum (haha, lillehammer sentrum, litt selvmotstridende setning der ja;P)
Helt sikker kjøpe noe jeg ikke trenger
Dra på kino/se film med lillebrødrene
Lese bok

Søndag:
Stå opp tidlig
Lese avisa
Kjøre tog hjem igjen + gjøre lekser på toget
Gjøre lekser

Jeg gleder meg til å kjøre tog! Det har jeg ikke gjort på lenge. Det gir meg en rar form for ro å bare sitte der og drømme meg langt bort fra verdens, mens toget tar meg lengre og lengre bort fra storbyens mas.


Hva jeg ikke skal gjøre i helgen:
Fredag: Dra i bursdag til Ine og Ingrid... De har togaparty. Faen.
Lørdag: Dra på innflyttningsfest hos Vanda. No Nissepower...
Søndag: Dra på kino med Christine.

Jaja.
Dere får party on, folka!

Photos: Geoff Barrenger

2 kommentarer:

DirtyJulie sa...

nydelige bilder!
Kos deg i kulde/snø hullet:o
<3

Little_Muffin sa...

Ikke kjøp noe du ikke trenger som ikke innheholder niktotin, koffein eller sukker. Og jeg kjørte tog to ganger på fredag! I tilsammen litt under en halvtime:P Men det var behagelig