30. januar 2009

En inntrenger!

Emilie glemte å logge seg av gmail accounten sin. HAHAHAHAHAHA! Så nå er jeg her - og hun er i Lillestrøm. Gjett hvem?

Nå bør jeg vel blogge om noe Emilie pleier å blogge om... Mote og fine bilder? Allright!

Paris, 1947

Her kan man tydelig se hvordan det maskuline tilbehøret fremhever femininiteten til modellene.


Smoke, Paris, 1958, William Klein

Skuespillerinnen Mrs Langtry viser stolt frem kniplingene sine. Dette er siste skrik, folkens!


Ilu, Emilie!

Photos: William Klein, en annen etterkrigstidsfotograf og diverse attenhundretallsfolk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

For en gangs skyld har dette ikke noe med meg å gjøre.

Emilie Blue sa...

Åh, jeg burde ant det!Jeg burde ant det!!! You somomabitch!
Men jeg kan ikke annet enn å le, for mer sjarmerende hacking skal man lete lenge etter:)
Utrolig kule bilder, Ali, hvor HAR du funnet dem?


Og jeg er faktisk i Lillehammer. Faktisk.

Mari sa...

William Klein bildet er fantastisk :D