5. januar 2009

Moralistene og jula

Hei!
Sorry!
I've been busy as hell!

Jeg veeeet jeg ikke har skrevet på en god stund.... Men hele jula har vært en lang arbeidsdag. På en måte... Har jobbet masse på ordentlige jobben min. Både julafte, 1. og 2. juledag, og nyttårsaften, for å nevne litt....
Og når jeg ikke har gjort dét, har jeg kost meg/jobbet på spreng på revyen:D
Nissenrevyen, that is.
De siste dagene har det vært jobbing med revyen 24/7. Og lyd har så jævlig mye å gjøre i år, at jeg veit ikke hvordan ting skal gå rundt.
Men altså. Nå har skolen startet igjen. Så nå kan jeg blogg i timene igjen;) Og da blir det fart på sakene her!

Håper jeg ikke mistet for mange lesere mens jeg var borte...!
Jeg har fulgt med på deres blogger i ferien i hver fall;)

Så det har jeg gjort i ferien... Gleder meg til vinterferien jeg.
Hva har dere gjort for å slappe av/ikke slappe av i ferien?

Og sist, men kanskje viktigst;
Kom å se Nissenrevyen 09 - Moralistene!!!!
Vi har premiere 8. januar, og spiller til og med 16. (egentlig 17.)
Ring 98850371 og bestill billetter i dag! Før de blir borte!

Skal du værra
Vil du værra
Morralist?!!
JA FOR FAEN!!!

1 kommentar:

DirtyJulie sa...

vi har jo glemt både godt nyttår og god jul i år;O Uansett, nå har jeg rotete meg til å sette kjære vendela i hermetegn, for det var jo ingen som skjønnte ironien:( (Veldig IKKE glad i det menneske) uansett, det er veldig deilig med sol og varme:) Men nå er jeg desverre dårlig og sliten, så håper det går over snart:)
Kos deg på eventuelt med middag med tante, hehe:)