4. desember 2008

The Whip!!!



I går var jeg og Christine, Eline og Siren på The Whip på John Dee.
Hadde gledet meg i mange uker!

Har aldri vært på John Dee før. Det var ganske lite.. Men det var bra, for vi stod foran, og det var ikke så mange som dytta og pusha så mye.
Det var på en måte vi som stod foran og tok av. Tok HELT av, det var a w e s o m e!!!! Jeg var så høy på adrenalin og musikk, og vi sto helt oppå scenen, og dansa og tok av.

En av de bedre konserter jeg har vært på:D

De avsluttet med Trash, yndlingssangen min. DET ble crazy tilstander!!

Hadde det vært mulig hadde jeg hatt sex med den sangen, den er så hot.

Et stort pluss var at de hadde girl drummer, altså kvinnelig trommis. Det er noe av det kuleste som finnes. Helt klart. Sexy er det òg. Og bassisten likte oss.

Det eneste minuset var at det ikke så ut som om de hadde det like gøy som oss...
De er jo så klart vant til å spille på MYE større scener, i Storbritania er de jo kjempestore og trekker tusner på tusner. Men vi var et mer beskjedent publikum i antall. Og man merket det litt på de på scena at de sleit med å dra opp stemningen helt..
Jeg syns de skulle tatt mer av på scenen, så hadde denne konserten vært en av mine topp 5. Soleklart.






Ingen kommentarer: