1. desember 2008

life sux

I natt sov jeg ikke. Natt til å går sov jeg ikke. På fredag sov jeg alt for mye.
Hva faen er galt med meg?!

De siste månedene har jeg sovet i gjennomsnitt 4-5 timer hver natt. Jeg ligger bare og ser i taket, snur og vender på meg, ser på tv, og det er jævlig lite spennende på tv kl 3 om natta altså. Og tenker. Jeg tenker alt for mye, hodet e rhelt fullt, og alt går i 100km/t så jeg får ikke sove!

Du kan tenke deg at hvis du sover 4 timer hver natt i en uke, går det ut over livskvaliteten din, hvis jeg skal si det sånn. Man orker ingen ting. Man klarer ikke være engasjert på skolen, man bare sitter der som en annen zombie. Man blir kjedelig å være med fordi man ikke klarer å holde en samtale gående. Man ser helt forjævlig ut.
Og skolearbeidet er det altså bare å glemme.

Hva faen skjer?! Typisk meg å klare å utvikle major insomnia siste året på videregående.
Jeg har et fravær som ikke ligner grisen, og karakterene synker fortere og grusomere en Titanic.

Jeg orker ikke mer.

5 kommentarer:

Caroline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caroline sa...

Bra skrevet!
Kjæresten min har det motsatte problemet: Han legger seg ti om kvelden og våkner ikke før neste ettermiddag kl. 18. Det er skummelt. Kom deg til legen, det kan være så mye rart. Leste i det medisinske lekiskonet vi har her hjemme, og der var det massevis som kunne foråsake søvnproblemer.

DirtyJulie sa...

uff slitsomt! :( Kom deg til legen, å be om masse blodprøver og resept på vallergan! Det er egentlig ikke sovemedisin ergo ikke vanedannende, men det funker veldig bra, ihvertfall for meg når jeg har sånne perioder du har nå:)

Emilie Blue sa...

C: Hei, hei! og takk for besøk på bloggen:) bra du likte det jeg skrev, det er virkelig noe jeg sliter med for tiden... Får vel komme meg til legen og få no kraftig bedøvende snarest^^ Håper bare det er noe midlertidig.
Haha, det er den perfekte lidelse for en kjæreste å ha, sove bort tiden han kan ha med deg! Var sånn da jeg var yngre, kunne sove 20 timer i strekk.

Dirty: det er dritt:( Skal huske vallergan. Du vet jo hvordan jeg reagerer på piller, så milde medisiner er det jeg ser etter;P

Magli Blåstrømpe sa...

I SECOND THIS. Vekkerklokka streiker, klokka går feil, banen kommer ikke. Alle er trøtte. No kidding, ALLE er trøtte om dagen.