3. desember 2008

I natt en gang.

Som vanlig fikk jeg ikke sove i natt. Sovna rundt halv 5.... Sov altså ca. rundt 2 og en halv time. Jævla dritt.
Nå satt jeg jo også oppe en stund med historieforedrag, men det var virkelig ikke til halv 5.
Så hva gjør Emilie da? Jo, hun surfer webben etter nye og spennende blogger, og leser seg opp på gamle, kjære blogger.
Og hun hermer litt etter Dirty Julie og leker seg med kameraet sitt. Mobilkameraet sitt, that is.






Til SLUTT ble jeg trøtt og gikk og la meg.

7 kommentarer:

FridaTrollet sa...

haha... lille milli da! =P Sjæl ble det rundt 3 på meg! Men må si jeg liker bildene, bra noe godt kom ut av å istte oppe hele natta!

DirtyJulie sa...

haha, verdens søteste!:D jeg savner deg! Hilste på kaisa på skype i går, btw, haha, hun er så søt:)hun, reidun og fagerlund var i samtale med folka her:p

Hippie, hippie - milkshake sa...

takk for kommentar på bloggen min... tightsen er kjøpt på topshop, men vet at bik Bok har noen som ligner i butikk nå. Løp og Kjøp!:)

Emilie Blue sa...

F: takk takk:) vi klarte oss bra i dag da!
D: tihi;) savner ræ'å! åh, morro rart å tenke på de gamle på skype^^ vi får ta en date snart. Men så du klippen til kaisa? blæ.
H: I will do that! de var skikkelig stilie.

Ingrid sa...

Skulle ønske jeg var like pen som deg!

Emilie Blue sa...

Ingrid du er søt!
Og pen.

Ingrid sa...

Ja, jeg vet det. Men fortsatt ikke like pen som deg.