7. desember 2008

all in a weekends work..

Da var helgen over.
Og jeg har egentlig ikke gjort mye spennende. Men jeg skriver om den uansett.
På fradag var det HUGE mappeinnlevering om modernismen i norsk. Det kunne gått bedre.
Men SÅ var det bursdagn til Aleksandra, bedre kjent som Magli Blåstrømpe.
Og for en kvelddet ble! Masa kom og hentet meg hjemme i BIL, fordi hun har jo lappen nå. Måtte nesten felle en liten tåre, det var en milepæl i våre unge liv. SÅ var det old school Britney på tur ut til Ali.
Det var utkledningsfest, og alle skulle komme om seg selv når de er 30.
Jeg gikk som nervøst sammenbrudd.

Lørdag løp jeg byen rundt for å kjøpe julegaver, men kom så klart ikke halvveis på lista en gang.
Endte også opp med å kjøpe en hel del ting til meg selv som jeg strengt tatt ikke trenger, men ville ha uansett.
Ikke fikk jeg solgt vaffler eller levert bok heller.
Også var det jobb i 6 timer, som jeg kom for sent til, så klart.

I dag har jeg stått opp umenneskelig tidlig, kl 10, for så å være zombie på jobb i 6 timer.
Har ikke klart å være søt og flink og saklig hele tiden, så hadde faktisk en av de bedre dagene på jobben. Folk blir fort mye hyggeligere og snille når de skjønner at du også kan ha meninger om film som ikke er vanlige, eller når du innrømmer at du faktisk ikke aner hvorfor terminalen ikke vil ta koret deres, eller hvorfor det står at vi har Sin City, men at den ikke ligger på plassen sin.
Da er vi på en måte sure på butikken sammen.
Og det føles godt.
Ellers har dagen bestått av å kjempe for harde livet for ikke å gråte foran kundene (kommer mer i ny post), fryse my friggin nipples off, snakke masse kødd med Dansken, og møte sykt mange gamle kjente på bussen, uavhengig av hverandre.

Så ja, en kjedelig helg med andre ord.

2 kommentarer:

Eline sa...

Jeg synes du hadde en litt moro helg jeg da... jaja

Emilie Blue sa...

joa, når du sier det på den måten!