3. desember 2008

Tag Tag Tag

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg 2. Lag en liste med fire (u)interessante ting om deg selv 3. Tagg tre andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Ja, jeg får vel hoppe på denne trenden jeg også da. Bli tagget and you shall tag.

1. Bullshit Bingo

2. Den siste tiden har jeg begynt å gå mer med skjørt. Jeg er den eneste jenta som jobber der jeg jobber. På ungdomsskolen hadde jeg eget opplegg i engelsktimene fordi jeg var flinkere enn de andre. Jeg har spesielle puppedanser med flere av jentene i klasse, med Tine har jeg en shake fra side til side, med Tessa har jeg se-hvor-mange-shake-du-klarer-i-lufta.

3. Miriam, Ingrid est hårnisse, Dirty Julie

8 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Jeeeij!! Luft-shaking er den nye luft-gitaren!!

Emilie Blue sa...

oh yeay. snart kommer det nok også playstation 3 - shake-hero/air shake. Eller kanskje det blir en gren på wii-fit?

FridaTrollet sa...

men jeeeg ville jo bli tagga!

Emilie Blue sa...

tar deg neste gang, honey;)

Stress-Less-Tess sa...

Haha...



ShakeHero :)

- Miriam sa...

hvordan linker man? jeg finner det ikke..

Emilie Blue sa...

man linker slik:
gå inn på nytt innlegg. skriv f.eks. jeg har linket til EMILIE.
så merker du av EMILIE og så trykker du på den knappen på der man kan velge skrift og sånn som ser ut som en jordklode med noe rart på seg. da popper det opp en boks der du skriver inn adressen til bloggen, og da skal man kunne klikke på navnet og så komme rett inn på bloggen. Sånn linker du;)

- Miriam sa...

ok, thanks then!:)