12. september 2008

du gamla, du fria... v.2

I kveld drar jeg opp på hytta, og jeg gleder meg. Skal leke i trehytta med lillebrødrene mine. Også skal jeg hugge ved og legge det i sekker. Får 2 kr. sekken, så det går greit.
I morgen skal jeg til Sverige og kjøpe godteri. Masse godteri, med syke farger som gjør tunga mi blå. Det blir helgas høydepunkt.

Egentlig skulle jeg på morsomt "hva er du om 10 år"-party. Men nei. Familien skal familie akkurat denne helgen. Typisk.

Om ti år er jeg Batman.

3 kommentarer:

- Miriam sa...

Braaa^^

Emilie Blue sa...

Jeg går ut ifra at du viser til kommentaren om Batman. Ja, Batman er bra:)

DirtyJulie sa...

å jeg som synes det er så fiint:O Kan skifte det om det er krise;) let me know:) ringer deg ang. min ankomst i kveld eller i morgen, det blir ihvertfall på fredag engang: )