10. september 2008

Hello, my name is...

Hei. Jeg heter Emilie, og er en bloggsvikter.

Først and formost, jeg beklager. Jeg har gått og vært smågretten på meg selv i flere måneder nå fordi jeg ikke har blogget. Jeg har sviktet bloggen min. Jeg har ikke skrevet siden 25. mai... Dååååårlig. Ikke det har jeg har skuffet 1000vis av lesere, men noen. Og det er ikke bra.

For å si det dramatisk: Jeg har ikke vært tro mot bloggen min, jeg har vanskjøttet min baby.

Dessuten er det utrolig kjedelig å lese en blogg som ikke har hatt nyeheter siden før sommerferien. Og det er utrolig kjedelig å ha en blogg som jeg faktisk ikke har gjort noe med på 3 måneder...

Så nå skal jeg begynne igjen! Jeg skal blogge til musearmen tar meg. Har så mye å fortelle fra ferien at dere skulle ikke tro det. Faktisk. Hva som er interessant er en annen ting.

Men i hvertfall, jeg skal nå begynne å blogge igjen. For real this time.

Fred ut!