10. september 2008

Makeover!

Og ja, jeg har også bestemt meg for å begynne å skrive på norsk. Fått lit klager. Også fant jeg ut at jeg egentlig ikke har no grunn til å skrive på engelsk. Tror det er få engelsktalende som leser my blog. Eneste grunnen til at jeg skreiv på engelsk in the first place var at jeg syns jeg er morsomere på engelsk. Vet liksom mer hva jeg skal si på engelsk, det kommer ut mye bedre enn det det gjør på norsk.
På norsk høres jeg litt fjortis ut. Syns jeg.

Men i bunn og grunn er det bare lettere å skrive på norsk. Både for lesere og for meg.
Så ja. Norsk fra nå av.

Med visse unntak.

1 kommentar:

Anonym sa...

*Waaail* ;___;

English is much more fun! :D And the ones reading your blog will actually learn something while reading. Otherwise english is just made of freakin' awesome.

Proof:

Jolly good!
Tally ho pip-pip!
Hoity toity!
Tut-tut!

And a bunch of other magnificent expressions (British) one can't find in norwegian.