22. september 2008

Helgen, recap

Fredag var en fet dag.
Var på elevrådsseminar hele dagen. Følte meg viktig. Rakk opp hånda på avstemmninger og vedtok ting som påvirker alle på hele skolen min. I FEEL THE POWER! Også fikk vi veldig god mat. Veldig god, og veldig fancy. Jeg føler at ledelsen prøver å bestikke elevrådet. De får bare holde på, gjør ikke meg noe at jeg får henge på hotel med buffé og gratis te jeg, men tro ikke at jeg lar meg kjøpe. Til helvete med styresmaktene!!! På skolen..

Jeg drakk 4 kopper gratis te, 1 kopp gratis kaffe, Og Mari, Johanne, og jeg gikk kappgang i gangene men varme tekopper fordi vi kom akkurat tidsnok til møtet etter pausene.


Så var det sjefsmiddag med sjefene på revyen på kvelden. Det var fett. Vi hadde kake og mimeleken. Mimeleken var gøy. Jeg var Obama, hunden til Magnus, og en til jeg ikke husker. De flinkeste var MC og Ida. Masa var ikke så flink, og Ella skal virkelig ha for innsatsen. Er ikke hennes feil at laget hennes ikke kunne gjette..


Resten av helgen har jeg hengt med kusina mi, som har bodd hos meg siden hun skulle på Coldplay på fredag. Død over henne. Hun sa det var dritbra da, satt 10 meter unna Chris Martin en periode.
Vi så mange filmer og jeg drakk mye te.
mmmmm...

Ingen kommentarer: