30. desember 2009

2009

Jeg får vel gjøre slik som 99,9% av alle andre bloggere gjør på denne tiden.
Jeg skal oppsumere året 2009, det året jeg glemte kameraet hjemme alt for ofte.

Januar:
Var for det meste syk.
Jobba 24/7. Enten med revy eller på jobb-jobben.
Og var ellers opptatt med å høre på Lady Gaga

Februar:
My insomnia started.
Oppdaget at lillebror kommer til å bli modell

Mars:
Alle har bursdag.
Bada på bygdøy. Kaldt for faen.
Gjør ikke annet en skole.

April:
Revytur
Sola begynner endelig å komme fram, og bruker mye tid på det her
Puppy love!

Mai:
Russetid!! Nuff said.

Juni:
Eksamen. Nuff said.
Gjør det sykt bra på alle, og kan med god samvittighet gjøre dette resten av måneden.
Louise feirer bursdag, som jeg ikke husker noe av.
Ferdig med skolen

Juli:
Roskilde (har ikke noen egne bilder, for de ligger i Oslo.)
Drar på tidenes beste tur med tidenes beste mennekser.

August:
Loffer fremdeles rundt i Europa.
Passport stolen in Amsterdam.

September:
Jobb, jobb, jobb.
Bruker mye tid på slike ting.
Jeg blir 19!


Oktober:
Får mac
Stikker til Sør-Afrika
Drar på safari

November:
Opplever mye. Besøker SOWETO
Og slummen i Maputo, Mozambique.

Desember:
Gjør mye av dette
Møter en elefantpå veien
Jul i +36 grader.

3 kommentarer:

FridaTrollet sa...

fantastisk!! :D

Detta var en fryd å lese, og fikk meg til å tenke på mange koselige minner!! :D

Godt nyttår, min kjære! <3

Little_Muffin sa...

Haha, var pa kano-tur igaar og trodde regelrett at tanten min ville hive meg ut i vannet da hun kalte meg for "verdens dummeste skapning" og j#vla k*k ???? vet ikke hvorfor, men det er jo litt komisk, ble hvertfall redd da vi var 3 m unna to alligatorer og de hoppet ut i vannet og hun var pissed og truet med aa hive meg ut sammen med dem saa jeg kunne bli spist =S men det gikk bra til slutt, hehe=) sa 9 alligatorer til sammen og X skillpadder- de er stygge dyr! ikke alligatorene, men skillpaddene.

Glad i deg <3<3<3

Emilie Blue sa...

Sorry! Har ikke sett at dere har kommentert!! :(

Godt nyttår, kjæreste Frida <3
Mange god minner der;)

Masa^^ Den historien var fantastisk random :D

Men wow, alligatorer! :O litt skummelt! Og wtf, kaste deg utti?! Skal jeg banke henne? :P

Glad i deg, pus <3 <3