22. desember 2009

Listen!

Merker jeg har sugd hardt på å oppdatere dere på musikkfronten i det siste... Ja, det siste året egenltig. Siste musikkblogg var om Lady Gaga for Christ's sake.
Men nå er de tilbake til skolebenken alle sammen! Hva skulle dere gjort uten meg?

I dag skal vi snakke om en jækla kul chick som heter så meget som Ke$ha.
(Ja, jeg henger meg på Perez og sier at det å ha $ i navnet sitt er skikkelig teit. Jeg vil også legge til kleint, for ja.. det er det.).

Men man kan ikke klage på musikken hennes. Mann, hun er genial. Og frekk i kjeften.
Perfekt pop, the way I like it. Får lyst til å danse på bord, drikke cava fra flaska og gi fingeren til alle som ser på deg.
Kan minne noe om Uffie, for dere som vet hvem det er, men dette er mer melodiøst og gjennomarbeidet. Og det gjør faktisk ikke no. Pop skal være sånn.
Jeg har helt dilla på Tik-Tok. Har gått noe på radio i Norge vet jeg. Heldige dere.

Så, det var dagens tips. Hvis dere trenger et lite løft i hverdagen, hjelp til å få i gang vorset, eller bare forbedre innholdet på iPoden, så take a listen ;)

xxx




6 kommentarer:

FridaTrollet sa...

Jeg veeet... jeg har også dilla!!! ^^ yes da!! :P

Little_Muffin sa...

jEG er lei, men sangen er catchy den ass! liker heller 'gaga oh la la' hehe

Stress-Less-Tess sa...

Jeg lever i en verden hvor kun Arctic Monkeys eksisterer for tiden.. Og GaGa oh la la, så klart

Emilie Blue sa...

hva faen er disse GaGa oh la la greiene? og hvorfor er de ikke i sør-afrika??
Gotta love me some GaGa <3

FridaTrollet sa...

haha... ikke hørt "bad romance"?!?! Det nye på GaGa-fronten?!? :P jeg begynner å si meg lei av all denne oh la la'en hennes... hører den overalt, hele tida... men fengende er den, det skal hun ha!

Emilie Blue sa...

har ikke høt den nei. boikotter nye gaga-sanger for tiden, siden de ikke selger The Fame Monster her nede. Jeg står på krava!! Står på krava I tell you.
Men har fått det med meg nå da, takket være mlia faktisk! :P