4. desember 2009

But really, I am normal. Promise.

I dag har jeg sett New Moon for 3. gang.
And I loved it.
I don't fucking care. I loved it.
So just go ahead. Say what you want. I already know what you're gonna say. And I agree.
THAT'S WHY YOU CAN'T TOUCH ME! (na-na-na-na, na-na, na-na, can't touch me)
På mange måter suger den, jeg var by far den eldste i salen som ikke var på date, og hele greia har blitt hypa opp til kvalmende høyder.
But I still love it, and that's final.
Kom hit og si at du ikke vet hva jeg mener.


(men ikke faen om du får kalle med Twi-hard altså. I'm above that. And no height jokes, please.)

7 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Har bare sett den en gang, men skal nok se den igjen. Her hjemme blir jeg mobba til de grader på jobben! Gutter ass...

Men slutten? Way to slutte brått!

FridaTrollet sa...

Go team Caius!!! WOOOOTWOOOOT!!! :D hipp hurraaaay... wiiih! ^^

Emilie Blue sa...

Vi må stå sammen tessa!!! Sammen er vi mindre alene (men først og fremst mindre fjortis og bare kleine)
Twilight-fans alene sammen!!
(noen andre som begynte å tenke på SPAT der? ^^
Tenk Gutter er Gutter.

Emilie Blue sa...

Yes! Gooooooooo team Caius!!
Woot Woot! *knis*

Stress-Less-Tess sa...

Team Carlisle!!!

Aaah, Det er SPAT som gjør filmen!!

Emilie Blue sa...

Kunne ikke sagt meg mer enig! SPAT gjør virkelig filmen. Det og når de synger med øynene lukket.

Team..... Embry!!!

Stress-Less-Tess sa...

Skal se den for 2. gang på tors.. Nesten like normal som deg :))

Men hvorfor være team Caius når man kan være team Anthony <3 Han er bedre, for han synger stalker-sanger :)