8. desember 2009

Mitt liv som gamer.

Det er med tungt og flaut hjerte at jeg nå innrømmer at jeg har blitt avhengig av "Vampire Wars" på facebook... Det er bare så himmla vanedannende.
Og jeg vil da få sagt nå med en gang at jeg begynte med dette her lenge før Twilight-hystriet kom.
Så det.
Men ja, det er utrolig gøy! Man får være vampyr for crying out loud. Også sloss man med andre, også går man på "missions" og får mer blod og poeng og abilities og sånn.
Oi... ja, høres jækla .. vel, LAME ut.
Og I'm hooked så klart. Flaut men sant. Det kjipe er at jeg bare har 7 i klanen min, og får å få flere må jeg enten kjøpe nye (so not gonna happen) eller så må flere venner på face bli med på spillet.
Meh....
(Det kuleste er at nå har jeg nådd et nivå der jeg kan kjøpe meg (med blod) ninjaer som minions! Ninjaer ruler.)
Men ja, jeg bruker i hvertfall en time om dagen på det her. Og jeg skal ikke nevne Farmvile en gang. Jeg har blitt en gamer. LOL. FTW. WTF. Og alle de andre nerde-tingene man skriver på internett. Der har dere meg. Jeg burde vel dra på TG i påsken også, for å være med likesinnede. Spise snickers og drikke liter på liter med Cola, mens jeg skryter av alle jentene jeg møtte i sommer på ferie med familen. (for meg blir det gutter da.)
Jeg kommer til å bli helt opplsukt i spillverdenen, snur døgnet på hodet ofr å kunne spille med folk fra Amerika og Asia, bruker alle pengene mine på cheats og oppgraderinger, mister kontakt med vennene mine som ikke er på internett, og jeg kommer aldri til å ha en kjæreste igjen i mitt liv... Til slutt dropper jeg vel ut av skolen for å spille WOW eller HALO eller hva faen de greiene heter.

Jeg ser det for meg; mitt liv som gamer.

6 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Gamer fuck the whaat?!? :)))

Men hei, 7 i klanen! Da har du jo hele Cullen/Hale-familien.. det er da bra?

Emilie Blue sa...

Altså er folk som har 358 i klanen sin... jeg kanke kjempe mot dem!!
Og ta og kommenter på innlegget om new moon a, så føler jeg meg ikke så alene.

Stress-Less-Tess sa...

Legg til meg i klanen din da.. I'll be your chew-toy ;)

Emilie Blue sa...

sweet!
*gnafse gnafse*

Little_Muffin sa...

Halo? Det er jo en sang! Men det er egentlig en glorie da :P

Emilie Blue sa...

Masa <3

Ja, sånn helt egentlig er det en glorie. Og en sang da.
Men det er også et spill. pc/ps. Aner ikke.
Nerdete er det i hvert fall.