2. november 2008

emo, balle, og byen.. - en begivenhetsrik uke

Vi starter på begynnelsen.
"Bli lys" sa Gud, og så ble det....
NEIDA! Ikke DEN begynnelsen...
Tirsdag.
På tirsdag var det revyfest. Med tema Halloween. Og jeg dro.
Det er på en måte det jeg kan si om den kvelden selv. Men jeg har blitt fortalt at det var koselig, og flere bilder backer den teorien.
Personlig gikk jeg som emo. Fordi de er noe av det skumleste jeg vet.
Og selvfølgelig tok jeg bilder i rette emostilen for å dokumentere det.


Torsdag var det O.D-dag.
Jeg jobbet for Den Norske Opera og Ballett, delte ut flyers og sånn. og Fikk gratis t-skjorte og sminke.
Grei jobb. Bedre enn Live og Adrian som stillte seg opp på egertorget med plakaten: "Vi lover å stoppe å synge når vi har nådd 600 kr!"
Det eneste jeg har å si på jobben min er dette: Jeg hadde Ballett skrevet nedover det ene kinnet mitt. Etter en lang dag med småregn, drikking og spising så jeg slik ut:

Jævli moro.

Ellers har uka bestått av strikking, Halloweenfest hos Grethe, (bilder kommer), og en lættis kveld på byen i går, om jeg kan få formulere meg slik.

1 kommentar:

Magli Blåstrømpe sa...

Vi starter på begynnelsen.
"Bli lys" sa Gud, og så ble det....
NEIDA! Ikke DEN begynnelsen...

HAHAHAHAHAHA! xDDDD Jeg dauer! Dette synes jeg var morro, ja. Lillesøstra mi (Caro fra Harry Potter premieren, du har møtt henne), var inne på bloggen din her om dagen. "HVA er det som står på kinnet hennes?!" Hehe.