3. november 2008

I hate my life!

Argh! Jeg er utslitt!
Hatt en lang dag på skolen, en stressende en. Så bar det avgårde til 6 timer på jobb. Og nå har plutselig Oslo bestemt seg for å begynne å leie/levere film på mandag kveld. Hvem leier film på MANDAG kveld?!? Jobbe, det er det dere burde! Slite dere ut, slik som meg.
Nå har jeg masse lekser å gjøre, en prøve å lese til og en stil å innlevere innen en halv time. Og på soffaen ligger den stakkars, stakkars hunden min. Hun har nemlig operert i dag!!
Og her må jeg sitte og lese dramateori! blæ..
Lille, søte Kaisa.. Klynker av smerte og ser bedende på meg.. Så jeg må jo sitte med henne på sofaen, sete smertestillende i dryppet og slikt..
Ha skal jeg gjøre..? Jeg kan ikke gjøre 4 ting på en gang! Ikke når hunden min er syk...
Hjelp!

2 kommentarer:

DirtyJulie sa...

uff så slitsomt: ( Stikk fra alt og kom til meg:D hihi. Også må du gi kaisa en klem fra meg, stakkars!

Eline sa...

Nei.. dakkar!