10. november 2008

I do not hart the woods so much anymore...

På fredag var jeg på hyttetur med folk. Folk fra skolen.Vi skulle på en hytte 20 min inn i skogen fra Ellingsrudåsen.
20 min my ass.

Vi vandra rundt i skauen i over en time! Det var føkkings Fritt Villt 3 in the making.
Vi burde hatt med oss kamera, kunne lagd "Blair Witch Project - Ellingsrudåsen"
Så... vi trasket innover i regnvær/snø i mørten, med pose på pose med ved, mat og drikke. Alt ble vått og alt var kjempetungt. Også var det så klart bare oppoverbakke. Så klart.
Men da vi ENDELIG kom fram, var det kjempedeilig!
Litt trøbbel med gassen, men vi fikk laget oss taco, tent på peisen, og utover kvelden ble det div. leker. En perfekt kveld, med, musikk, drikke, og Dumle Snacks.
En ordentlig hyttetur altså!!
Og hyggelige mennesker, det må jeg si:)

Kveldens høydepunkter kan oppsumeres:
- Da vi trodde vi fant den viktige svingen inn i skogen og til hytta, men så var det ikke det. Det var bare en sving inn i skogen...
- Da vi fant svingen inn i skogen og til hytta. På ordentlig.
- Da vi fant hytta.
- Da Elida fikk på gassovnene
- Taco!!! Courtesy of Elida, Isabelle, Miriam og Karen.
- Få bytte bort vakta dagen etter slik at jeg slapp å traske gjennom skogen alene i mørket kl 08 neste morgen.
- Drikkeleker; jeg har aldri-barneskolen, ungdomsskolen OG videregående. Nice.
- Ca. kl 12: lang diskusjon om homofili. Alle mot en. Ikke rettferdig egentlig, men HALLO.
- Solo på rema da vi ventet på t-banen hjem.
- Og det koselige samholdet vi fikk av å slite oss ut i skogen.
Awesome.

Ingen kommentarer: