27. november 2008

det er høst... og det byr på vanskeligheter.


Nå har jeg ikke blogga på en god stund...

Men jeg har vært syk, så jeg er unskyldt.
Slikt skjer når det er kaldt og vått og kaldt. Slikt skjer når det er høst.
Har ikke skjed så mye den siste uka, har ikke blitt inspirert av mye heller, og har egentlig vært i et ganske dårlig humør. Derfor, ingen blogging.
Men I'm back! As allways.

Og jeg er tilbake med blått hår!
Kjedet meg en dag er i sykesengen, så jeg farget rett og slett håret.
Eller tuppene, da. Det ble faktisk veldig bra:)
Endelig tilbake på skolen, der min medblogger Linni snappet dette bildet av meg i norsken:


Mer spennende info fra mitt liv kommer etterhvert som det skjer noe spennende i mitt liv.
Tjena!

3 kommentarer:

Magli Blåstrømpe sa...

YAY for nytt hår! Da er vi to (men mitt er ikke blått da).

ingrid_jalla sa...

ja, jeg tolker det som om det blå håret er en tribute til Blåfjell! som kommer på mandag! Woho! (men hva slags hårfarge brukte du?

Emilie Blue sa...

M: ja, yey for oss!!
I: ja.. nå skal ikke jeg stå i veien for fri tolkning her. men det var ikke helt det jeg hadde i tankene da. jeg brukte Royal Blue kjøpt på Bodymap<3