2. november 2008

Halloween!!


Ja.. jeg var soss. Skummelt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

WAAAAAAAH!
Du var dritskummel som soss!
aldri gjør det igjen plz?
bææææææææærgæææn

Emilie Blue sa...

aldri si aldri...^^
det var litt ekkelt å gå rundt sånn i byen.. folkt tenkte jo ikke på at jeg hadde kledd meg ut!
bææææææææææææææærgæææææææææn ftw! væffal i dag.

emma. sa...

soss haha. veldig originalt!

det skumleste er vel at det er folk som er slik til vanlig.

Emilie Blue sa...

jo, takk. tenkte jeg skulle gå som noe som ikke minnet som djevel, drakula, skummel-noe, eller spøkelse, som er vanligst å gå som på Halloween.
liten fun-fact er at jeg hadd emest sminke på meg på hele festen nesten!

Ja, det er meget skummelt. at folk kan være så fremmedgjort fra sitt egentlige speilbilde til å tro at det er fint. æsj!

FridaTrollet sa...

oh lord, det bilde av eline og ine er driiit skummelt joh! =D