22. mai 2012

For i kjøleskapet på Nikkers ærre øl, g-g-g-g-glutenfri øl

Ja, nå fikk jeg jo eksamen forrige uke da, men la den på hylla til jeg var ferdig med å drikke med Trym.
Også la jeg den på hylla fordi jeg var klæin.
er det eksamensuke. Og sola skinner som bare det og folk griller rett utenfor der vi sitter med eksamen.
Jeg har ikke bilde, for jeg ville ikke gi dem the satisfaction.

Siden sist har jeg gjort sykt mye rart, heldigvis ble lite av det dokumentert. Kommer nok et innlegg i løpet av dagen om det.

Men det viktigste først:
Jeg har funnet glutenfri ØL i Lilly. Styrta 3 på 17. mai, tok en pause i form av en Daquiri, og så styrta jeg 2 til.
Hurra meg rundt. Beste 17. mai-en ever.

For de som er blinde eller ufattelig dumme, så heter den Estrella Daura, og jeg skal gifte meg med den.

Utover det er ingenting så viktig å meddele at jeg gidder å gjøre det med en gang.
Dette er det dagen har gått med på:

Faen ta, jeg hadde jo riktige innstillinger hele veien. Bytta SIM-kort med Elisabeth en stund, også funket 3g-en på første gang på 3 uker.
Så nå skal jeg feire med eksamen.
Hurra.

Ingen kommentarer: