15. mai 2012

Dubi-dubi-dubi-du

Denne lille remsa med ord surret i hodet mitt hele kjøretimen i dag.
Til de som lurer, så er det begynnelsen på fugledansen-sangen.
Sang høyt flere ganger. Kjørelærer Lars må tro jeg er gal.

Sånn føler jeg meg nå:
Fordi jeg egentlig vil være ute å kjøre. Det er så gøøøøy!


Hadde da som dere forstår kjøretime i stad, det gikk bra, tross sangen. Sååååååå langt unna trinn 3 nå.
Må slutte å overanalysere i kryss bare. Kjørelærer Lars mener jeg kjører best med høy musikk mens jeg babbler. I agree. Fordi det er morsomere enn å ikke høre på musikk og babble.


Nå sitter jeg i kaffebaren på skolen og spiser omelett og spiller spill på face. Egentlig er det eksamenlesetid, men jeg orker ikke fordi det er sol, og det er mye kulere å spille spill på face. Også sitter Carina og Kristian Lars David her med meg, så da var det setteled liksom.
Nå snakker de om rettsteori.
Så nå føler jeg meg sånn:

Jeg skjønner ikke en dritt. Det er kjedelig.

Ingen kommentarer: