12. mai 2010

Shout out!

Vil gi en liten shout out til my number one fan, Tessa!!
You rule girl!
I dag har hun for andre gang, Ja andre, vært med meg på jobben i 6!!!! timer.
Hah!
Jeg skjønner ikke at hun gidder, men setter utrolig pris på det :)
Så fikk vi snakka litt. Eller masse da. Ikke det at vi hadde så stor trang til det egentlig. Er det noe vi kan, så er det jo å snakke. Snakke høl i hue på folk, det er på en måte what we do.
Men så fikk vi planlagt helgen litt og masse skøy.
Dama begynner jo å kunne butikken like godt som meg. Eller.. Ikke egentlig. Men hun er på god vei!
Så ja, bare en liten shout out til henne fordi hun er så kul og snill.
Hun klarte like med å gjøre noe hun aldri har gjort før! Good for you.
That's what she said!! ;)

4 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Haha! Good for me :D
Ja, jeg har ikke no liv, men herregud! Det finnes værre måter å tilbringe en tirsdagskveld på! Koste meg gløgg/glugg i hjæl!

Men syns fortsatt jeg burde få halve lønna di! Jobbet jo nesten hardere enn deg.

Emilie Blue sa...

Haha^^skal tenke på det.
Nat.
Men jo, du var veldig flink :)
DU er kul <3

FridaTrollet sa...

åh, nå ble jeg sjaluu... jeg vil også hjelpe til på jobben din... men må dra meg igjennom døgn på døgn i det urteite stedet London... fy faen, det er så synn på meg!! ^^

neida, men bra dere koser dere, og totalt enig, Tessa er superawesome!!

Stress-Less-Tess sa...

På tide å bli fan av noe annet snart... OPPDATER!