25. mai 2010

Hvorfor?

Hvorfor er det sånn at hver gang man planlegger noe, så går det i vasken?
Hvrofor er det alltid sånn at når jeg jobber er alle andre ute og fester og griller og koser seg, mens når jeg har en heeeel helg fri, så er alle borte/umulige å få tak i/syke?
Hvorfor stjeler folk solbriller på fest?
Hvorfor blir noen gutter så kvalmt "macho" i fylla?
Når ble jeg hobbypsykolog nr. 1?
Hvorfor har jeg enda ikke klart å holde kjeft i fylla?
Hvorfor finner jeg aldri de riktige tingene å si?
Hvorfor tar det så jævlig lang tid å få på plass vaskemaskinen?
Hvorfor har jeg sommerfugler i magen? Det er plagsomt...
Og hvorfor får jeg aldri møtt Sophien min når hun er i byen?

HVORFOR?? Kan noen si meg det? For jeg vil gjerne ha noen svar!

4 kommentarer:

FridaTrollet sa...

fordi... hmm.... du er et menneske og ikke supermann...??

(holdte på å skrive Batman.. men så kom jeg på nananananananananananananananananana BATMAN t-skjorta di)

Emilie Blue sa...

HAHA! Du var smart der;)

FridaTrollet sa...

^^ jeg har mine øyeblikk!! :P

Emilie Blue sa...

indeed you do :)