23. april 2010

Litt fra London :)

Her er noen bilder fra min fantastiske tur til London! Woot woot!
For selv om det ble litt stress om slutten og alt det der, må dere virkelig ikke gå rundt og tro at det la en stor demper på stemningen! Oh no! Vi gjorde det beste ut av situasjonen:)
Og helt ærlig, er du stuck i London så er det virkelig ikke verdens undergang altså.
Som Aleksandra så fint sa; da er du vel egentlig ganske priviligert. Og det må jeg si meg enig i!
Jeg mener, 4 dager ekstra "påtvunget" ferie i LONDON CITY, buhu liksom...

5 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Zupahko0l l!zm

emelie sa...

english frokost! Najs!

FridaTrollet sa...

w00t w00t!! :P jeg liker å ha en emilie på gulvet...

jeg har fortsatt ikke ryddet siden du dro!! ^^

Emilie Blue sa...

english frokost is tha shit :)

Å , savner å sove på gulvet ditt også!!
Ikke rydd!! Freak ut fillip litt mer først :P

Little_Muffin sa...

shitting food and big birds! oh i loove it =)