11. april 2010

Hei alle mine kjære!!

Jeg vet dere hater meg. Og jeg vet at jeg er kjempedårlig på å oppdatere. Men jeg vet også at dere ikke klarer å holde dere unna, så fordi at dere er så søte og kule og ultrahippe, så skal jeg blogge mer enn noen gang!!! Klapp på skulderen til dere:)
Ikke det at jeg har så mye å skrive om, men det får stå til!
Tessa og Frida har masse kule bilder fra masse sprell vi har vært ute på i det siste, så når jeg får snakket med dem kommer det masse bilder også. Yey.

Ellers skjer det lite. Jobber. Henger med alle de flotte menneskene som har hatt påskeferie nå. André og Louise rakk jeg også å se, er det ikke fantastisk? :)
Harry Potter-maraton, Andrea Bocelli-konsert med 15.000 andre, Spring Awakening med Thomas som homo, og kake med Kim og Frida. Sånne ting er det jeg holder på med. Og jeg liker're! Og en regelmessig burger med Tessa, så klart. Kleinmat!

Hva driver der med for tiden, alle dere i det store utland? Eller hjemland.

Kyss og klem

P.S. Vet ikke om dere ser det, men håret har begynt å bli skikkelig langt på den ene siden. Liker det ikke. Men kjenner ingen med barbermaskin.. Balle. What to do?!?!

3 kommentarer:

FridaTrollet sa...

w00t w00t!!! :D Jeg liker'e!! :D Detta var jammen på tide! ;) du veit jo forsåvidt hvor jeg er for tida du... norge i dag, london i morgen... travelt liv!! :D Gleder meg til du kommer å besøker meg!!! <3 <3

Emilie Blue sa...

Wiii, i know :D nå har jeg kjøpt billett!

Stress-Less-Tess sa...

Kleinmat fuck the whaaaat :)) Også kjent som for the win