16. april 2010

Ashes to ashes, DUST to DUST.

Noen som tok ordspillet der?
Ja, for asken er gankse dust. Ikke det at jeg klager, blir "påtvunget" 4 ekstra dager i London.
Så hey! :)
Men bare åååhhh... Nå er det masse kaos, ingen vet noen ting, og jeg har nesten ikke mer penger igjen!!
Også skulle jeg jobbe i helgen, og DE pengene trengte jeg... Balle.
Takk gud for at jeg har det så koselig her da. Hadde vært helvete på jord om jeg var stuck et sted jeg ikke likte, eller om jeg f.eks. satt på Gardermoen. Sånn som Alvilde, tror jeg. Alle tenk en fin tanke om Alvilde :)

Men ja, skulle bare si det. Oppdatere dere litt.
Jeg kommer meg ganske sikkert ikke hjem før på tirsdag. ingen som vet noe mer, selv ikke mine inside kontakter i NRK. Så da er Frida stuck med en fattig meg i helgen også. Hehe :P
Men ellers koser jeg meg glugg i hjel! har sett masse fett, shoppa litt. Primark in my heart!!
Vært på Camden, som EIER, drukket masse Starbucks, og hengt med Live-pus.

Så, ja, jeg kunne hatt det ekstremt mye værre.
London er virkelig et av de få stedene der dette kan skje med deg.
Nå skal vi ut og spise frokost med Live. Woot woot, vi er crazy!!
Love from London <3

3 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

PRIMARK <3
Og ja, hell i uhell på en måte med den asken.... Kjipt det ikke blir sleepover da... men det kan vi ta når du kjem heimatt evt

Emilie Blue sa...

ja, sleepover når jeg kommer heim! Når enn det blir!!
men hey, jeg har en blåruss i lomma, så det ordner seg!
i morgen skal frida på skolen, så jeg skal se på a very potter musical jeg. så kan dere ikke peke og le og synge rare sneger utan at jeg vet hva dere snakker om lenger. moahaha!!

Stress-Less-Tess sa...

Hahaha... Sneger :P