19. april 2010

Fremdeles i London.

Ja, jeg er da fremdeles i London. Huff of huff ^^
Ikke det dummeste stedet å være stuck, om jeg så får si det selv:)
Men jeg vil jo hjem da. Pengene er nesten slutt, og jeg må på jobb. Pluss at mamma feirer 50 år, så vil jo gjerne være der til det!
Hører at flyplassene åpner mer og mer nå, så krysser fingrene for at det holder seg, og at de internasjonale flygningene er på vingene om få dager.
Men jeg må bare takke haikesentralen på VG.no for en fantastisk idé! Har vært i kontakt med masse hyggelige og hjelpsomme folk. Blandt annet en blåruss som kan kjøre meg hjem gratis til helgen, hvis ikke noe annet kommer opp. Halleluja!!! Kjempehyggelig fyr med masse kompiser, bla. annet en med buss, som kommer og henter hvis vi er mange nok!
Noen mennesker er bare for snille! Dere kan tenke dere hvor glad man blir når man er i min situasjon og noen kommer og er så snille og hjelpsomme og greie. Fy fabian, takk gud for blårussen Martin! Så kommer meg i hvertfall hjem i løpet av helgen.
Men balle, det er kaos nå! Masse folk som løper rundt med kofferter som ikke vet hvor de skal, og blir nedringt av folk fra haikesentralen med samme problem som meg som bare vil snakke med noen i samme situasjon. Alle er kjempehyggelige da :) I sånne tider finner folk sammen. Kriser og alkohol, det er da man finner sammen, som vi så fint fant ut på puben i stad. Har du en krise som inneholder alkohol, ja da har du venner for livet ;)

Og det er vel det eneste nye å fortelle fra livet i London.
Krysser fingrene for at flytrafikken kommer seg opp på beina, eller vingene høhø, om få dager!! Hvis ikke har man alltids Martin og hans fete kompiser med buss.
Lots of love <3

2 kommentarer:

emelie sa...

Hahaha! Jeg digger det! Bli venn med han martin a, så slenger vi på oss de ekle russbuksene våre og ruller! ;-) Ah, det er så gøy å finne hverandre i kriser og alkhol. Fin kombo! :D

Emilie Blue sa...

allerede fiksa, er facekompiser og greier. liten, kristen fyr fra høneføss^^Vi ruller som faen da! Woot woot!