14. desember 2010

Stress.

Og nei, ikke stress-less-tess, for det hadde jo vært awesome.
Men vanlig stress. STRESS!!!
Eksamen på torsdag, og her sitter jeg og skriver svada på bloggen i stedet for å lese.
Typisk meg.
Blæ, vil ikke ha eksamen. Vil ha den etter jul, så jeg kan lese i jula. Ja. Det vil jeg.
Her er et bilde av meg i den nye jakka mi. Den er digg, og jeg kan gå i bare t-skjorte under den når jeg går ute. Aaaaaweosme.


Håper at frida leser dette og kan trøste, for det var du som insisterte på at jeg begynte å blogge igjen. Hint hint. (jeg vil ha klem)

1 kommentar:

FridaTrollet sa...

du skal få klem i morgen du pus!! og nå er eksamen ferdig, så nå kan du bare slappe av og kose deg!! (og nei, ikke alle kan være stress-less-tess... men kan jo prøve å få tak i en stress-less-puledress, og se om det hjelper?!?!)