11. desember 2010

En ode til Thomas


Thomas, du er snill og grei,
du er kjempesweet mot meg.
Du laget en fin kalender til jul,
derfor er du kjempekul.
Du har en skulder der jeg kan sove,
den er også fin hvis jeg må felle en tåre.

This next part's in english, cuz norwegian sux
also, in enlglish money's called bucks!
There was this old man from Nantucket,
NAH! just kidding^^
I am the egg and you are the bacon
and that's freakin' AWESOME of I'm not mistakin'!!!

Nå er det over til norsk igjen,
for jeg jeg er ikke ferdig, min gode venn!
Mens jeg jeg skriver det her har jeg tatt meg en pastil
den var så god så jeg tok en til!
Dette med kalender var en skikkelig god idé
da jeg åpnet min i dag begynte jeg å le :)

Dette diktet ble kjempekleint,
det er fordi det er litt seint.
Seriøst, nå skal jeg faktisk kutte ut,
din gave burde jo være megasmooth!
Det siste jeg vil si er riktig god jul
Jeg er glad du er min venn, for du er så kul!!

Ja, poesi er ikke min sterke side.

Ingen kommentarer: