25. januar 2010

The web is awesome part 2

OK, siden NOEN ikke klarer å la være å blande seg inn, kremt kremt, så får jeg bare hoppe rett på neste totally awesome side!
Egentlig ikke så dumt;)

En helt genial side, så klart. Hvis ikke hadde jeg jo ikke blogga om den. Duh..
Og det er, trommevirvel please!, Mystery Goolge, selvfølgelig!
Personlig fikk jeg vite om siden gjennom MLIA,. Det var faktisk ganske plagsomt hvor mye det stod om Mystery Goolge en stund. Men nå skjønner jeg det. Er plutselig blitt helt avhengig.

Greia er hovedsakelig at du kan 1) få/gi missions. Latterlig morsomt :D Eller 2) spørre om hva som helst, og se hva den svarer.

Har holdt meg våken en flere netter ja!
Eneste dumme er at folk har begynt å promotere bloggen/myspacen/e.l. for tiden.
KJEDELIG!

Men vel verdt et besøk! Dere kommer til å elske det!
Siden finner dere HER
Enjoy!

7 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Like, I don't get it....

FridaTrollet sa...

then you're like... sooo stupid...

mystery google er awesome!! ^^ det er alltids like gøy å sende randomme mail til folk man ikke kjenner...!! ^^

btw Emilie, hvis du får en ny som følger deg på twitter... var det jeg som ordna det! ^^ lolz...

Emilie Blue sa...

Yeah... Then you're like sooo stupid. Ta det med ro, jeg skal lære deg.

Frida: HAHA! Hvem er det du fiksa?? Hun derre Elena?? Eller han fra sør-afrika??
Og hvorfor og hvordan fikset du det?^^

FridaTrollet sa...

lol, mystery google misson baby... skriv inn det du vil noen skal gjøre, så får jo neste som søker det opp... så når jeg skrev "you mission: follow LilleBlue on twitter" er de jo nødt til å gjøre det!! :P eller hva... ^^

Stress-Less-Tess sa...

hvordan får man mission da?

FridaTrollet sa...

du får mission hvis det er det som kommer opp når du søker på noe...!! ^^

Emilie Blue sa...

HAHA, var det DET du gjorde??
Lol! Loves it :D