24. januar 2010

The web is awesome part 1

Ok, jeg har en ny serie til dere. Altså en serie med innlegg.
De siste årene har jeg kommet over en del ekstremt kule sider på nettet, og jeg har besluttet at det er på tide å dele disse med dere, mine kjære lesere :)

Noen av de har dere nok hørt om, andre ikke. Men det jeg kan si med sikkerhet er at alle er totally awesome.

Først ut er kanskje den beste av de alle: My Life Is Average.
Ja, dere har nok hørt om den!
En side der folk forteller om ting som har skjedd dem, som overraskende nok sjeldet er average i det hele tatt.
De første innleggene var ting som " I dag stod jeg opp ekstra tidlig før skolen, og var stolt av at jeg endelig kom til å komme tidsnok til timen. Brukte for lang tid på badet, og kom for sent likevel. MLIA". Ganske average.
Nå er det mest om folk som ser en med samme nerdete t-skjorte og ender opp på date, eller har en lærer som oppfordrer til lyssabelkamp i klasserommet, eller har hele timen på ormtunge. Altså, ikke så average. Men helt fantasisk.
Min favorit er "Today, I had a milkshake. It did not bring all the boys to the yard. MLIA

En side for übernerder, altså mitt moderskip.

Og siden finner du HER!

Hva syns du? Loves it or hates it?

4 kommentarer:

FridaTrollet sa...

Jeg elsket det før... helt utrolig masse, men som du sa... det er ikke average lenger, og jeg synes det var det som var sjarmen med siden... så absolutt "Today, I had a milkshake. It did not bring all the boys to the yard. MLIA" er FANTASTISK... men sorry de nye innleggene er ikke like gode, det er så tydelig at rundt 80 % av dem er funnet på. Kall meg gammeldags, men det er verken artig eller average!! :P det er nå min mening! ^^

Stress-Less-Tess sa...

Enig!! Loves it, men det er ikke særlig average.

Men en side som er helt fantastisk er Texts from last night... hehehe.. fyllameldinger publisert på nett.. me likey!

FridaTrollet sa...

haha, jeg har også sett på det... ganske så artig faktisk!! ^^ eller det er litt sånn 50/50... enten veldig morsomt, eller litt dølt!! :P men mest morsomt!! :D

Emilie Blue sa...

Hei, ikke snakk om den! ikke enda! Dere ødelegger hele serien min.... :(