28. januar 2010

I'm in need of some Weed(s)



Et av mine yndlingsprogram har lenge vært Weeds, en fantastisk, dyster komedie om en suburban mother som i mangel på annen inntekt finner et litt annerledes yrke; drug dealer.
Er det rart man kaller det Disturbia?
Har fulgt med siden starten, men stoppet litt opp i sesong 3. Nå har jeg endelig blitt ferdig med den, og jeg har seriøse abstinenser! I needs my Weeds!
Denne serien er en helt annen familiekomedie enn det man er vant til å se på tv. Den er dyster, samtlige roller et totalt dysfunksjonelle, egoistiske, og virkelighetsfjerne. Minner mer om en vanlig familie en det vi er vant til å se altså.
Vi snakker drug dealing, sexy, drunk-before-noon, selfloathing, intrigue loving,"I can't believe i'm letting my son deal drugs", high heel-wearing, in denial, "You're my bitch now", frappuccino-drinking, MILF-weed-selling awesomeness!!
Alt pakket inn i et yndig, suburban ytre. <3

MÅ få lasta ned sesong 4 asap.

But till then; enjoy.

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

har ikke sett noe på det jeg...!! :O Vi kan inngå en avtale?! jeg ser på weeds også ser du på Sarah Connor Chronicles også kan vi diskutere etterpå?!?! :D

Emilie Blue sa...

JA! Avtale :)
Men må vente til jeg kommer hjem, får ikke lastet ned her. Men still, avtale!
Du kommer til å elske det <3