17. februar 2009

Nå ble det grått her

Virkelig grått. Både her, som i på bloggen (lite bilder), og litt sånn generelt.
Hadde en liten følelsesmessig berg-og-dal-bane i går, trodde jeg hadde mista jobben en stund, men var heldig og fikk beholde den. Andre var ikke like heldige....
Så litt små-depp i går. (Trøstet meg med en natt med Criminal Minds. La meg halv 9 i dag tildlig.
NAJS!)
Men man kan ikke deppe og tenke grått lenge av gangen, så nå skal jeg ut og lage snømann med Kim og Frida i slottsparken!
Totalt random handling som gir masse barnslig glede. Det er sånn man kommer seg ut a det grå og ut i lyset. Kast en snøball, hør på gamle klassikere høyt på bussen, lei pretty in pink og superbad, eller ta på deg masse morsom sminke og gå på butikken for å kjøpe melk som om alt er helt vanlig. Du får ikke mer moro enn du lager sjæl!!

I'm off for å leke i snøen som den freaken jeg er, snakes on a plane!!

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

woho! base i snøen! Kalle ble jo cool han da! :D bare vent, når jeg kommer meg ut til nesodden skal jeg skrive et kjempe morsomt blogginnlegg om dagen vår! =D

Anonym sa...

Joho! Og Fridulf hadde med kakao, appelsin ooog sjokolade! :O Jessass! <3