24. februar 2009

If you are feeling blue, and not the good kind of blue;

hei hei, alle sammen!
Da var jeg tilbake. har hatt ferie, og har derfor lekt i snøen, gjennoppdaget kaffe, og sett på samtlige episoder av Criminal Minds. Det er the best show ever. EVER.

Har meget mye å gjøre for tiden, jobb og lekser og stress, så blir ikke de største innleggene eller bildeserienene før til helgen desverre. Blir mer omgjort til en slags Twitter der dere kan ta del i mina mange spørsmål, oppdagelser, og gremelser over verden og menneskene i den!

Lucky you:)

Lekser, stress, lite søvn, og alt for mye kulde og snøvær kan tynge en hver av oss litt med i hverdagen. Tror jeg snakker for andre enn bare meg selv når jeg sier at det er litt for tungt å stå opp om dagen, man vil heller bli i senga og drømme om sol og sommer.
Derfor skal jeg nå gi dere noe som kan gi litt lys til de mørke dagene deres!
Her om dagen kom jeg over en link til en blogg/hjemmeside som jeg har blitt helt forelsket i. Tegningene hans er helt totally awesome! Litt sånn stygg-fine, men egentlig bare fine^^

http://www.matthewgraygubler.com/

Her finner du alt tegninger, dagbokinnlegg, diktopplesninger, og mye mer!
Check it out when you're feeling down, det vil få en grå dag til å lysne opp med en gang:)

P.s. ja, det er han som spiller Dr. Spencer Reid på Criminal Minds. Han er hva vi kan kalle et multitalent. And he's yummy.

Ingen kommentarer: