3. februar 2009

Jeg, en jant...?

Ja, hadde en liten photo shoot med meg selv i helga da, koste meg med spøkelsessminke!!
Og da ble det til at man tok litt bilder av seg selv også, for det skal jeg si dere at det ikke finnes sa mange av!
Jeg må jobbe med det problemet... Og å ta bilder av seg selv er vel da et steg i riktig retning, eller hva?
Men må si jeg følte meg litt dum. Veldig dum faktisk.. Jeg blir så fort emo på bilder!
Synes jeg selv i hvert fall. Derfor, få bilder av meg. Jeg smiler ikke, skjønner dere. Da ser jeg usjarmerende deformert ut.
Eller sitter det bare i hodet mitt?
Jeg følte meg også meget.. Hva skal jeg si... Flau.
Ja, det var riktig sagt.
Hvorfor er det slik at det fort blir så flaut å ta bilder av meg selv, selv om jeg bare har det gøy?
Er det janteloven som sier at jeg ikke skal tro jeg er noe som ligger og lurer i underbevisstheten min? Hm...

3 kommentarer:

DirtyJulie sa...

du ser FANTASTISK ut! Å jeg savner deg som svarte faen, oi, litt voldsom ordbruk, men noen ganger synes jeg det er helt ok, så lenge det er til en fin sak, for tenk:D

Magli Blåstrømpe sa...

Så kjekk! :D

Emilie Blue sa...

D: åh<3 savner deg også!!! Masse mye! Syns du skal komme hjem snart, jeg. det syns jeg faen meg!;P

M: Takk, jeg er gankse kjekk.